Rabín Baruch Efrati: Islamizace Evropy je správná věc

Rabín Baruch EfratiAutor: Kobi Nahshoni

Rabín Baruch Efrati zastává názor, že by se Židé měli „radovat nad skutečností, že Evropa platí za to, co prováděla po staletí nám, ztrátou své identity.“ Uznává islám za to, že prosazuje umírněnost a úctu k Bohu.

Tak jak vzrůstají obavy z nárůstu počtu muslimů v Evropě, tak to vypadá, že ne každý je tímto problémem znepokojen. Včetně rabína, který dokonce tento fenomén vítá.

Rabín Baruch Efrati, rabín ješivy (náboženského učiliště) v izraelské osadě Efrat na Západním břehu Jordánu, věří že islamizace Evropy je vlastně dobrá věc. „S pomocí Boží přijmou gojové v Evropě zdravější způsob života, mnohem více zdrženlivější a počestnější. Ne jako tomu je u pokryteckého křesťanství, které se jeví čisté, avšak je od základu zkažené.“


Rabín Efrati byl dotázán jedním studentem orientalistiky, aby se vyjádřil k postoji judaismu k procesu islamizace, kterým Evropa prochází během posledních let. Ve světle nedávné události, kdy byla poprvé zvolena starostkou bosenského města Visoko muslimka nosící hidžáb, se student zeptal rabína na stránkách Kipa: „Jak můžeme bojovat s islamizací Evropy a navrátit ji do rukou křesťanů a umírněných?“

Efrati v odpovědi napsal, že islamizace Evropy je lepší než Evropa křesťanská z etických a teologických důvodů – jako trest křesťanů za jejich perzekuci Židů a z důvodu, že křesťanství, oproti islámu, je z hlediska halachy považováno za „modlářství“.

„Židé by měli jásat nad skutečností, že křesťanská Evropa ztrácí svoji identitu jako trest za to, co nám bylo po staletí činěno v exilu.“ Takto rabín vysvětlil etický důvod pro upřednostňování muslimů, citujíc šokující ukázky z rišonim (texty, napsané předními rabíny v 11. – 15. století) o pogromech a hromadném vraždění, pacháného křesťany na Židech.

„Nikdy neodpustíme křesťanům v Evropě vyvraždění milionů našich dětí, žen a starých lidí… Ne jen během nedávného holocaustu, ale po celé generace, shodným způsobem který je charakteristickým pro všechny odnože pokryteckého křesťanství… A nyní Evropa ztrácí svoji identitu ve prospěch jiných lidí a náboženství. Nezůstanou žádné pozůstatky nebo přeživší po špinavém křesťanství, které prolilo mnoho krve a které nebude schopné tuto vinu odčinit.“

Teologickým důvodem je podle rabiho Efratiho že křesťanství – které osobně považuje za modlářství – má „na jedné straně sklony ničit normální život a stranit se ho, zatímco na straně druhé ztrácí svoji skromnost,“ když „sahá od radikálního monasticismu až po radikální západní mravní zpustlost.“

Rabín dodal, že islám je „náboženství, které nesprávně posuzuje své proroky, avšak je relativně řádné. Zasazuje se více za tradiční manželské soužití a stvoření, kde zastává jistou řádnost a úctu k Bohu.“

Efrati proto soudí, že „i když jsme ve válce s místními Araby o Zemi izraelskou (Erec Jisra’el), islám je pořád lepší gójimskou kulturou než křesťanství.“

Dodal však, že se Židé musí modlit za to, aby islamizace většiny Evropy neublížila lidu Izraele.

Článek ‚Islamization of Europe a good thing‘ vyšel dne 11. listopadu 2012 na stránkách Ynetnews.com.

6 Responses to “Rabín Baruch Efrati: Islamizace Evropy je správná věc”

  1. halevi napsal:

    2Jaka: Je super ze fandite Izraeli, ano tento clovek je trosku hodne mimo, zaslepeny spatnym vykladem viry a omezenym pohledem na svet. Ale to se neda prisuzovat nabozenstvi, spousta lidi bude zaslepena konzumem, materialismem, medii cimkoli jinym a vypadnou z nich mnohem horsi nesmysly. Tato osoba je zcela nevyznamny prumerne vzdelany rabbi, ktery se diky kontroverznimu textu dostal na verejnost.

    Jsem zid, jak geneticky, tak nabozensky, ziji v CR a narodil jsem se tu a nemam problem fungovat zde v Evrope, protoze vzajemna tolerance je treba, funguju normalne, chodim do prace, delam temer vse co ostatni, jen s par obmenami, takze rada lidi to o mne ani nevi, to ale muslimove nedokazi a nechteji.

  2. Jaka napsal:

    Probůh, to musím natrefit na takového blbce, když Izraeli tak obrovsky fandím a bojím se o něj..
    A pak, že náboženství je kladná záležitost… Kolik lidí v historii kvůli náboženství přišlo o život ! A jak si každý náboženský směr fandí, že jen on je ten správný ! Ve skutečnosti je úplně jedno, ideologie, jako ideologie.. ať už náboženská, nebo čistě politická..

  3. Hejkal napsal:

    NEC: Trochu víc v tom varování Izraelských politických špiček chybí i výzva k nekompromisnímu postoji vůči Židům praktikujícím rituální obřízku atd atp. Nedotknutelnost Židů = nedotknutelnost Muslimů, takže ona varování působí až provokativně kontroverzně.

  4. NEC napsal:

    Croix : tohle je jen výkřik jednoho idiota. izraelské politické a vědecké špičky, naopak Evropu před islámem varují dlouhodobě.

    http://lukaslhotan.blog.idnes.cz/c/346993/Experti-z-Ruska-a-Izraele-varuji-Evropany-pred-islamizaci.html

    http://eretz.cz/souvisi/evropska-unie/page/2/

  5. Croix napsal:

    Trošku rozkrývá to, čemu jsem nechtěl věřit kdysi, když jsem na to prvně narazil na netu. Že přistěhovalectví islámců do Evropy je opravdu v zájmu židovstva natolik, že je různými židovskými nevládními dobře financovanými organizacemi organizováno. Samozřejmě, že křesťanství, vzhledem k mnohým jednoznačným výrokům J. Krista v NZ a i praxi středověké KC, je jim trnem v oku a proto „modlářstvím“, neboť před dnešním rozkvětem téměř absolutní vlády zlatého telete po staletí chránilo naši kulturní oblast, jakkoliv můžeme diskutovat o tom, že ještě vhodnější byl starověrecký výklad světa. V tomto ohledu je islám jako třetí abrahámovské náboženství mnohem méně vymknutý skryté manipulaci přes své špičky ze strany židovství, ač se jeví jako ten (nej)hrozivější nepřítel „rabínů“ v moderní době. (Mediální) zdání klame, není tomu tak na té úrovni politiky, kde se skutečně rozhoduje.

Trackbacks/Pingbacks


Carl Schmitt: Glossarium – Záznamy z let 1947 až 1958

Glossarium - Záznamy z let 1947 až 1958***
Glossarium – Záznamy z let 1947 až 1958
***
U nakladatelství Academia právě vyšlo bezmála tisíci stránkové Glossarium Carla Schmitta s jeho sešitovými záznamy z let 1947 až 1958.
***
Objednávejte ZDE nebo ZDE
.

Martin Heidegger – Úvahy II–VI Černé sešity 1931–1938

Úvahy II–VI (Černé sešity 1931–1938)***
Černé sešity 1931–1938
***
Od roku 1931 do začátku 70. let si Martin Heidegger zaznamenával své myšlenky do sešitů vázaných v černém voskovaném plátně. Záznamy nejsou datovány, ale představují svérázný myslitelský deník, který nechává čtenáře nahlédnout hluboko do autorovy mysli, ať už jde o jeho filosofické dílo, či o to, jak si představoval obrodu Německa nacionálním socialismem po 1. světové válce a jak byly jeho představy faktickým vývojem zklamávány. V rámci obsáhlého Heideggerova díla, které sám na sklonku života uspořádal a rovněž určil, v jakém pořadí mají jednotlivé svazky vycházet, bylo 34 „černých sešitů“ zařazeno až na úplný konec jako svazky 94–102. První sešit (Úvahy I) se nedochoval. Až do zveřejnění v předchozím desetiletí nesměli mít k těmto zápiskům přístup ani specializovaní badatelé.
***
Objednávejte ZDE nebo ZDE
.

Ladislava Chateau – Bylo jich pět …: Kolaborace, trest a rozpory

Ladislava Chateau - Bylo jich pět ...: Kolaborace, trest a rozpory***
Bylo jich pět – Robert Brasillach, Marcel Jouhandeau, Ramon Fernandez, Jacques Chardonne a Pierre Drieu La Rochelle
***
Soubor pěti profilů významných francouzských spisovatelů, kteří přijali v letech 1941 a 1942 pozvání do Výmaru na spisovatelské kongresy pod taktovkou nacistického ministra propagandy Josepha Goebbelse.
***
Objednávejte ZDE nebo ZDE
.

Víte, že…

Rudolf Jičín19. března 1933 se v Hradci Králové narodil filosof a archivář Rudolf Jičín. V letech 1952 – 57 studoval na FF UK filozofii a historii, logiku u prof. O. Zicha. Doktorát filozofie získal v roce 1969 na UP v Olomouci u prof. Josefa Ludvíka Fischera (mj. autora dvoudílné Krise demokracie).

Filozoficky se hlásil zejména k Schopenhauerovi, Nietzschovi, Spenglerovi a Ladislavu Klímovi. Ze současných českých filozofů mu byli blízcí pouze Milan Středa a Zdeněk Vašíček. V sociologii se zabýval úlohou davů v současné společnosti (jako Ortega de Gasset), v logice teorií deskripce (Carnap, Vašíček).

À propos

„Potřebujeme třetí obraz člověka a života. Odmítnout dnes Washington a Moskvu neznamená jen politickou, ale také morální volbu: znamená odmítnutí amerických měst i komunistických koncentráků. Oba vzorce industriálního gigantismu budí vnější zdání moci, ale ve skutečnosti se ženou do propasti. Oba systémy jsou redukovány na to, že slepě následují požadavky monstrózního růstu. Nechaly kolem sebe šířit potopu a ženou se řekou, z níž už nějakou dobu není vidět břeh. Posláním Evropy je vybudovat hráze, které mohou tlumit konzumní společnost. Při absenci Boha musíme ustanovit moc, která stojí nad impériem moderního světa a nad říší kapitálu i účetních rozvah.“

Maurice Bardèche

Archív