Banksterská internacionála

Bůh banksterské internacionály

Bůh banksterské internacionály

Autor: Mark Hackard

Geopolitická analýza – umění interpretovat mocenské vztahy prizmatem neosobní geografie – může být jistě pro pozorovatele „Velké hry“ užitečným nástrojem, není však bez limitů. Jako příklad nám může posloužit znovu rozdmýchaná konfrontace mezi USA a Ruskem. Think tanky a političtí insideři s úspěchem šíří své teorie o tom, jak jsou Spojené státy a Rusko od temných dob Studené války až do našich časů odsouzeny do role účastníků hry s nulovým součtem o budoucnost Eurasie a světa. Deterministické teorie lze ovšem využít i k ospravedlnění kořistnické politiky a pseudovědecké formulky nezřídka jen umně zastírají manipulace parazitických elit. Profitování na lidském utrpení a smrti mnohých, drancovaní zdrojů a přetváření celých společností k vlastnímu obrazu našly ospravedlnění v tvrzeních o historické nevyhnutelnosti a nezbytnosti „pokroku“.

Přestože modernímu publiku lze snadno vnutit obrázek Ruska a Spojených států coby věčných rivalů ve stylu Říma a Kartága nebo Ivana Draga a Rockyho Balboy, neměli bychom zapomínat, že původně šlo o spojence. Od vyhlášení americké nezávislosti přispívalo rusko-americké přátelství k míru a bezpečnosti obou zemí více než jeden a půl století. Kateřina Veliká chytře podpořila nezávislost amerických kolonistů, kterým se podařilo osvobodit se z područí vykořisťovatelské oligarchie jednající skrze britskou Korunu.

Ruská flotila strážící americké pobřeží, 1863

Ruská flotila strážící americké pobřeží, 1863

Ve válečné vřavě Americké občanské války vyslal osvoboditel rolníků car Alexandr II. svou flotilu k americkému atlantickému a pacifickému pobřeží, aby už v zárodku utnul francouzské a britské intervenční choutky.

Ve světě Realpolitik, kde je nejsilnější bernou mincí účelnost, bývají aliance utvářeny kolem společného nepřítele. Pro Rusko a USA nebyl tímto nepřítelem jednoduše jiný národní stát kalibru Francie či Británie, ale finanční internacionála, odhodlaná ovládnout svět skrze prohnané podvody, války a revoluce. Od 17. století se na Západě k moci dostávaly bankéřské dynastie nejprve Rothschildů, později Morganů, Warburgů a Rockefellerů. Jejich zamýšlené globální impérium pracovní síly bez hranic a pohybu kapitálu – dnes propagované jako otevřená společnost miliardářskými spekulanty jako George Soros – už tehdy nabývalo konkrétních obrysů. Proto se mohly mladé Spojené státy – sice osvícenský projekt, ale dosud ne pod kontrolou bankéřů – a imperiální Rusko sjednotit za svobodu svého lidu a proti útokům moci peněz.

Co se změnilo? Ze začátku 20. století se pánům lichvy povedly dvojitý rozhodující úder proti USA i Rusku, v prvém případě skrytě a ve druhém otevřeně ve formě státního převratu / revoluce. Výsledkem četných machinací bylo v roce 1913 založení soukromě řízeného Federálního rezervního systému, určeného k úročné emisi americké měny, zotročujícího vládní instituce a drtícího Američany národním dluhem dnes dosahujícím nepředstavitelné výše řádově v bilionech dolarů. V Evropě došlo k zažehnutí pekelného požáru Velké války a v roce 1917 nastolila Říjnová revoluce, financovaná bankovními domy londýnské City a Wall Street, zběsilý bolševický režim, po celou dobu své existence závislý na západních půjčkách. Po zbytek století jsme byli svědky, kdy globalističtí plutokraté využívali dialektiku, kdy proti sobě v hegeliánském procesí ke světovému státu vrhali ideologii proti ideologii a národy proti národům.

Dnes jsme uskutečnění Novus Ordo Seclorum blíže než kdykoliv předtím. A kdybychom snad byli na pochybách, emeritní stratég Nového řádu Zbigniew Brzezinski rád objasní, že „nepostradatelnost“ Washingtonu značí pouhé přechodné období:

„V dlouhodobém měřítku bude globální politika stále méně nakloněna koncentraci hegemonické síly v rukou jediného státu. Proto není Amerika jen první a jedinou skutečně globální supervelmocí, ale velmi pravděpodobně také poslední.“

Brzezinski se umně vyhýbá popisu zamýšleného dědice americké unipolarity: planetární tyranie, systému naprosté kontroly populace i zdrojů. Vše se navíc děje ve jménu „svobody“ a „rovnosti“ – abstrakcí sloužících jako rétorická rouška pro démonickou vůli k moci. Jde o liberální program oligarchů, který stvořil bezprecedentně a mocnou všudypřítomnou sledovací síť. S podobným záměrem usilují okrást člověka o jeho víru, rodinu i kořeny – zbavit jej všeho, co jej činí skutečné lidským. Ve svém románu Běsi Fjodor Michajlovič Dostojevskij vložil s prorockým patosem tento záměr do úst utopického teoretika Šigaljova, který „vychází z neomezené svobody“, jen aby v závěru „dospěl k neomezenému despotismu.“  Petr Verchovenskij, vůdce románové revoluční buňky nadšeně prohlašuje:

„Srovnat hory, aby byly jedna jako druhá, je dobrá myšlenka, vůbec ne k smíchu. Jsem pro Šigaljova! Pryč se vzděláním, dost vědy! I bez vědy vystačíme s materiálem tisíc let, ale musí být nastolena poslušnost. Světu chybí jediná věc, a to je poslušnost. Žízeň po vzdělání je už žízeň aristokratická. Jen co se objeví rodinka nebo láska, hned je tu i touha po vlastnictví. My tu touhu vymýtíme: pustíme do světa chlast, klepy donašečství. Dáme do oběhu neslýchané neřesti. Každého génia udusíme ještě v plenkách. Všechno se uvede na společného jmenovatele, bude úplná rovnost…. Otroci musí mít vládce. Naprostá poslušnost, naprostý nedostatek osobitosti, ale jednou za třicet roků Šigaljov předepisuje i křeč a všichni se najednou začnou navzájem požírat, až po určitou mez, jenom aby neměli dlouhou chvíli.“ (F.M.Dostojevskij – Běsi, LEDA 2008, str. 396)

Za každým revolucionářem stojí finančník, který jej stvořil. Otrocká rovnost, rovnost hřbitova; a pro peněžní elity – božská moc nad celým kosmem. Výměnou za stále širší „nezcizitelná práva“ a nekonečný nesmyslný pokleslý spektákl se sociálním inženýrstvím formovaný člověk vzdává duše i svobody. Nyní, když Západ podlehl, čeká standardizace skrz postmoderní kolonialismus, skryté působení NGO, bitevní skupiny letadlových lodí a zabijáckých dronů i na zbytek lidstva. Každý suverénní stát odporující pochodu pokroku musí být zničen.

Odpor proti kosmopolitní supertřídě - víra, tradice a suverenita

Odpor proti kosmopolitní supertřídě – víra, tradice a suverenita

Po skončení Studené války se od zaniknuvšího Sovětského svazu očekávalo, že se poslušně zařadí do světovými vládci naplánované kapitalisticko-komunistické syntézy, zatímco s menšími odpadlíky typu Jugoslávie, Iráku a Libye bude náležitě naloženo bez strachu z opozice. Z chaosu, bídy a demoralizace post-kolapsové periody se ovšem pomalu zjevilo jiné Rusko, se silně nacionalisticky smýšlejícím lidem a stále méně se stydící za svou tisíciletou víru předků, ortodoxní křesťanství. 1] Supertřídě zlodějských baronů – kteří po celé minulé stoleté vedli nemilosrdnou válku proti víře a organické kulturní identitě ve Spojených státech, Evropě i jinde s cílem vnutit své bezútěšné vize celému světu – nemůže být takřka nic odpornější.

Dost možná sledujeme další kolo rusko-amerického napětí, tento střet však nebyl ani nevyhnutelný, ani předem předpovězený; mezi těmito dvěma vzdálenými zeměmi existuje vzájemné jaderné odstrašení a nesdílí ani žádné střetávající se životní zájmy. Nad rámec prázdných sloganů o lidských právech a demokracii mohou sofistikovanější západní stratégové citovat nové interpretace „teze o HearlanduHalforda Mackindera nebo nejnovější eurasijské ropovodní manévry coby důvody k „zadržování“ Ruska. Žádný z těchto důvodů nezmiňuje kosmopolitní oligarchii, která určuje politiku, financuje stipendia a vytváří souhlas pro svou totalitární agendu. Ve své snaze o zničení amerického, ruského a všech ostatních národů se tito dravci z banksterské internacionály považují být zcela nad jakýmkoliv lidským či božským zákonem. Přesto nakonec nekonečná nadutost těchto sociopatů povede k jejich pádu – a čím dřív jejich zločinecké řádění skončí, tím větší šanci k míru a smíření budeme všichni mít.

Úvaha Marka Hackarda The Bankster International vyšla na stránkách The Soul of the East.

Poznámka:

1] Musíme dodat, že ani Rusko se zcela nezbavilo banksterů ve vlastním státním aparátu a Centrální banka a Medvěděvova vláda se stále nachází pod vlivem prozápadní kliky liberálních technokratů, kteří znají Putina z jeho petrohradských dnů. S eskalací reality ekonomické války vedené internacionálou by bylo na místě očekávat brzké a rychlé vyřešení tohoto problému.

Jean Mabire – Zemřít v Berlíně

Jean Mabire - Zemřít v Berlíně***
Zemřít v Berlíně: Francouzští esesmani posledními obránci bunkru Adolfa Hitlera.
***
Objednávejte na stránkách vydavatelství Nightingale Press nebo na Kosmasu.
.

Ladislav Malý – Vzpomínky jednoho disidenta

Ladislav Malý - Vzpomínky jednoho disidenta***
Z memoárů národního konzervativce…
***
Objednávejte ZDE.
.

Víte, že…

21. listopadu 1941 se v newyorském Brooklynu v rodině židovských emigrantů z Maďarska narodil Paul Gottfried. Tento filozof, spisovatel a historik patří mezi nejvýraznější představitele amerického paleokonzervatismu a velkou část své kariéry věnoval kritice neokonzervatismu. Jako mentor Richarda Spencera také patří k duchovním kmotrům alternativní pravice.

À propos

„Proti národní myšlence se [usurokrati] nestavějí proto, že je národní, ale protože nesnášejí jakýkoli celek síly dostatečně velký na to, aby se postavil celosvětové tyranidě lichvářů bez vlasti.“

Ezra Pound

Archív