Categorized | Politika

Kdo bude kontrolovat zbraně?

Zákaz zbraní předá jednomu procentu 100% mociAutor: Jack Donovan

Obhájci kontroly zbraní jsou ve svém důsledku obhájci policejního státu

Když lidé mluví v Americe o zbraních, poté co se o nich rozpoutá veřejná debata v odezvě na proběhlé střelecké masakry, tak argumentují tím, co „my“ bychom s nimi měli podniknout.

„Měli bychom omezit kapacitu zásobníků. Nikdo nepotřebuje mít schopnost vystřílet stovky nábojů.“

„Měli bychom zakázat útočné pušky. Nikdo nepotřebuje takový druh zbraní. Byly původně zkonstruovány pro armádu.“

„Měli bychom zakázat lidem nákup neprůstřelných vest. Nikdo nepotřebuje takový druh ochrany.“

„Měli bychom zamezit ‚mentálně labilním‘ jedincům přístup ke zbraním.“

Pokud tvrdíte podobné věci, tak zřejmě u sebe máte talisman, který vás ochraňuje. [1]

Kdo je to „my“? Vy a váš nepatrný volební hlas? Jste to vy a vámi zvolení členové Sněmovny reprezentantů – ti morální, počestní dobrodinci, jejichž popularita v průzkumech veřejného mínění se pohybuje okolo 20%? Jste to vy a oni?

Když říkate, že „my“ bychom měli kontrolovat zbraně, ve skutečnosti tím říkáte, že „oni“ by měli kontrolovat zbraně. [2] Konec konců, pokud tedy nejste zákonodárce nebo soudní úředník, to nebudete vy, kdo bude psát zákony, nebo je uplatňovat zákony, na kontrolu zbraní. Bude to dělat někdo jiný. A on nebo ona bude mít zbraň, nebo bude stát v čele někoho, kdo bude ozbrojen.

Kdo rozhodne o tom, kdo je „mentálně labilní“? Vy ne.

Kdo rozhodne o tom, kolik nábojů nebo jaký druh ochrany potřebujete? Vy ne.

Postarají se o to za vás. Bude poté bezmocní, abyste je zastavili. Budete bezmocní podniknout cokoli, jen křičet, volat a „protestovat.“ Ale buďte opatrní, protože jestli budete křičet a volat příliš hlasitě, mohou vás pak prohlásit za mentálně labilní. Kdo by je měl zastavit? Kdo by je mohl zastavit?

Vy ne.

Nedávno americký dokumentarista Michael Moore přednesl emotivní řeč v televizi o nutnosti více zákonů na kontrolu střelných zbraní. Moore se specializuje na filmy o velkých korporacích a státní korupci. Pokud by Američané hned zítra souhlasili a odevzdali své zbraně státu, skončila by tato korupce? Přestaly by globální korporace, cizí zájmy a extrémně bohatí lidé ovlivňovat veřejnou politiku?

Jistěže ne.

Moore byl také hlasitým zastáncem hnutí Occupy Wall Street, které kritizovalo „jedno procento“ Američanů, kteří kontrolují teméř polovinu národního bohatství. Tohle „jedno procento“ je bezpochyby zodpovědné za mnoho nespravedlnosti a samozřejmě, hraje i hlavní roli ve státní korupci. Pokud „jedno procento“ ovládá stát, ovládá take skrze zástupce státu i většinu zbraní. Nakonec, neválčí Amerika – jak tomu Moore a další věří – především z důvodu, aby ochránila finanční zájmy tohoto „jednoho procenta“?

Lidé říkají, že chtějí „rovnost“. Inu, zbraně jsou skvělým prostředkem k zrovnoprávnění.

Pro lidi není ani tak důležité vlastnit zbraně, aby se mohli zabývat lovem nebo sportovní střelbou. Sebeobrana je dostatečným důvodem pro to, aby člověk vlastnil zbraň, avšak není tím nejdůležitějším důvodem. Nejdůležitějším důvodem pro občany vlastnit zbraň je ochrana před státní korupcí a tyranií. Stát nebojuje s meči a kouzelnými hůlkami. Bojuje se skutečnými zbraněmi. Američané potřebují útočné pušky přesně z toho důvodu, že byly vytvořeny pro potřeby armády. Američané potřebují zbraně, protože bez nich nikdy nedokáží to, co dokázali Otcové zakladatelé. Bez zbraní Američané nikdy nebudou schopni říci DOST způsobem, který bude schopen něco změnit. Jistě, budou schopni křičet, volat a protestovat. Ale, co se stane s protestanty, jakmile budou konfrontování s palebnou silou, která bude mít převahu? Nakonec půdou domů, nebo do vězení. Co jiného by měli udělat? Nedosáhnou ničeho, protože nebudou mít sílu prosadit své požadavky. „Jedno procento“ zůstane u moci. Zbraně zvýší šance ve prospěch „devadesáti devíti procent.“

Napřed si přišli pro zbraně...

Napřed si přišli pro zbraně…

Mao Ce-tung slavně prohlásil, že „Politická moc vychází z hlavně pušky.“ Měl pravdu. Násilí je zlaté. [3] Předání úplné kontroly nad mocenskými prostředky státu znamená předání stoprocentní moci „jednomu procentu,“ které ovládá zkorumpovaný stát.

Lidé beze zbraní jsou vydáni na milost lidem, kteří zbraně mají. Pokud stát kontroluje všechny zbraně, lidé jsou vydáni na pospas státu. Jediné, co mohou dělat, je se soudit. Lidé, kterým není umožněn přístup k prostředkům, kterými by mohli zaútočit na tyranii, nejsou více svobodnými. Jsou jen izolovanými jednotlivci, nebo spíše otroky. A země, ve které lidé nemají moc, která může něco změnit, se nemůže již nadále označovat za svobodnou zemi. Stát, ve kterém lidé musí spoléhat na benevolenci malé, všemocné vládnoucí třídy, která si udržuje úplný monopol na násilí, je POLICEJNÍ STÁT.

Policejní stát kontroluje zbraně, a používá tyto zbraně, aby kontroloval vás.

Obhájci kontroly zbraní jsou ve svém důsledku obhájci policejního státu.

Myslím, že bychom je měli začít takto nazývat. Měli bychom jim říkat „obhájci policejního státu,“ protože policejní stát je ve své podstatě to, co požadují.

Pozornost Američanů je dnes zmatena umělými ideami, co svoboda znamená. Pro mnoho z nich „svoboda“ znamená legalizaci marihuany a sňatky osob stejného pohlaví . Žádná z těchto „svobod“ však neohrožuje policejní stát.

Samozřemě, – naši manipulátoři přitom, co tohle říkají, musí mít záchvat smíchu – zhulte se a ožeňte se svým homosexuálním milencem, pokud se budete přitom cítit „svobodnými.“ Jen nepovstávejte proti stále více rozpínavé a dotěrné státní autoritě, nebo neohrožujte naše finanční zájmy. Dejte nám vaše zbraně, a nikdy se neodvažujte říci DOST ve věcech, na kterých opravdu záleží.

Chápejte, je to pro vaše dobro. Nechceme, abyste si ublížili, nebo ubližovali druhým.

Poznámky:

[1] V anglickém originále článku „a gnome in your pocket.“ Autor zřejmě mínil postavičku „kapesního trpaslíka“ (Pocket Gnome) z populární MMO hry, který za vás udělá vše, včetně zabíjení monster.
[2] Kongres USA se prý bude zabývat zákazem prodeje útočných pušek, České noviny 16. prosince 2012.
[3] Narážka na anglické rčení „Silence is golden“ (nebo jeho kompletní verzi „Speech is silver, silence is golden“) v obráceném slova smyslu: „Je lepší něco dělat, než mlčet.“ Přesnější český význam této narážky je pravděpodobně „zlaté násilí.“

Článek Jacka Donovana „Who Will Control The Guns?“ byl převzat z jeho osobních stránek.

Ernst Jünger – Návštěva na Godenholmu

Ernst Jünger - Návštěva na Godenholmu***
Ztracený klenot, vysoce ceněný svého času například Gottfriedem Bennem
Mistrovské vizionářské dílo Ernsta Jüngera odehrávající se na odlehlém skandinávském ostrově patří mezi neprávem opomíjené skvosty německé literatury poloviny minulého století. Tato novela, rozsahem nevelká, myšlenkově však nesmírně bohatá, plná znepokojivých obrazů a apokalyptické imaginace, je další ukázkou autorova hutného vybroušeného stylu, jeho schopnosti vnímat vnitřní předivo věcí a jejich skrytých souvislostí i líčení přírodních krás. Je typovou studií válkou sežehnutých duší, částečně autobiografickou, vyprávěním o hledání zasvěcení a nového začátku, příběhem o utrpení a znovuzrození.
***
Objednávejte na stránkách nakladatelství Malvern nebo v okultním knihkupectví Alembiq.
.

Oswald Spengler – Myšlenky

Oswald Spengler - Myšlenky***
Kniha obsahuje: vedle 370 výroků o pojmech, majících ve Spenglerově myšlení zásadní význam, jako např. osobnost, dějiny, válka, právo, stát, tradice atd., v původním výboru správkyně autorovy – do té doby z valné části nezveřejněné – pozůstalosti, též rozsáhlý překladatelský a redakční výběr z knih Preussentum und Sozialismus a Jahre der Entscheidung s aktuálními poznámkami a vysvětlivkami, jakož i úplnou, komentovanou bibliografii nakladatelství Délský Potápěč.
***
Objednávejte v Knihkupectví Délského potápěče nebo na Kosmasu
.

Ezra Pound – „Přítomen!“

Ezra Pound – „Přítomen!“***
Ezra Pound míří přímo na jádro systému, v nemž žijeme – a zasahuje! Politika – ekonomie – poezie; články, básně, poznámky, manifesty, překlady a eseje z doby Italské sociální republiky.
***
Objednávejte ZDE
.

Knut Hamsun: Až do konce! – DOTISK!

Knut Hamsun - Až do konce!***
Politická publicistika norského spisovatele Knuta Hamsuna z let 1940 až 1945. Knut Hamsun je příkladem Muže, který se nepoddal, nepodvolil a už vůbec v šířícím se křiklavém chaosu nezbloudil. Ač sražen, zůstal na svém.
***
Objednávejte ZDE
.

Paul Sérant: Fašistický romantismus – DOTISK!

Paul Sérant - Fašistický romantismus***
O politickém díle několika francouzských spisovatelů – Robert Brasillach (popravený), Pierre Drieu La Rochelle (sebevrah), Lucien Rebatet (rebel), Abel Bonnard (estét), Alphonse de Châteaubriant (mystik) a „fantaskní jezdec“ Louis-Ferdinand Céline (sardonik).
***
Objednávejte ZDE
.

Víte, že…

2. listopadu1847 se ve francouzském Cherbourgu narodil francouzský filosof a anarchistický teoretik revolučního syndikalismu, tzv. anarchosyndikalismu Georges Sorel. Ve svém díle se tento v českém prostředí neprávem opomíjený autor zabýval kapitalismem, revolucí, revizí Marxe a myšlenkou syndikalismu, teorií o řízené ekonomice a pracovních strukturách. Zabýval se nutností existence "mýtu", který by zmobilizoval masy. Nejen tím ovlivnil  jak pozdější socialisty, tak například B. Mussoliniho.

Pat Buchanan2. listopadu 1938 se v americkém Washingtonu D. C. narodil konzervativní spisovatel, politik, publicista, televizní komentátor a v 90. letech uchazeč o úřad prezidenta Spojenýc států, Patrick Joseph Buchanan. Aktivně se do politického života zapojil už v 60. letech v prezidentské kampani Richarda Nixona. Buchanan je dlouhá desetiletí symbolem paleokonzervativní tendence a jedním z nejhlasitějších kritiků neokonzervatismu.
Paul Anton de Lagarde 2. listopadu 1827 se v Berlíně narodil Paul Anton de Lagarde, spisovatel, biblista a orientalista, který výrazně ovlivnil průkopníky etnického hnutí jako Alfred Rosenberg, Houston Stewart Chamberlain nebo Heinrich Claß. Ač vycházel z křesťanských pozic, svým dílem spoluformoval i Nietzscheho protikřesťanské a protižidovské myšlení.. Lagarde, podle něhož svatý Pavel zahalil ryzí křesťanství sterilním hebrejským zákonem, usiloval o germánské náboženství, aby „bylo možno dosáhnout přestavby duchovních sil a skutečné národní jednoty“.

À propos

„Proti národní myšlence se [usurokrati] nestavějí proto, že je národní, ale protože nesnášejí jakýkoli celek síly dostatečně velký na to, aby se postavil celosvětové tyranidě lichvářů bez vlasti.“

Ezra Pound

Archív