Categorized | Kultura, Analýzy, Politika, Texty

Je na západ cesta dlouhá – i nepříjemně krátká

Negerští dealeři u Václavského náměstí

Negerští (pardon, nigerijští) dealeři u Václavského náměstí podstupující perzekuci bílého rasistického policisty

Autor: Václav Jan

Postupující estetická depravace veřejného prostoru je zejména ve velkých městech ilustrována fenoménem ignorovaného bezdomovectví, který stále agresivněji uzurpuje veřejný prostor, spolu s dalšími plody demokratizace: povrchností komercializace, přidrzlým sebevědomím multikulturalismu, diktátem relativistické indiferentnosti, liberalizací drogové špíny, prostitucí všeho typu, ubohostí globalizovaného vkusu, vlezlostí pseudocharity, hnusem divošských módních kreací, etnicky a pohlavně sterilním světoobčanstvím, rozkladem obecné mravnosti a odstraněním vysoké kultury.

Místa, kde se dříve korzovalo, jsou pro normálního člověka neobyvatelná a jeho jedinou snahou je strávit zde jen nezbytně nutnou dobu, s očima pokud možno sklopenýma k zemi nebo k displeji mobilu. Lidský zmar a špína kosmopolitního intravilánu jsou zvýrazněny vulgaritou zbožněného materialismu, která architekturu, kdysi vytvářející důstojné místo pro život, nemilosrdně překrývá záplavou barevných poutačů na cokoli, co se dá zobchodovat, a co většinou s původním duchem místa nemá pranic společného. Lidé se stahují z bažiny města, vytlačeni nesnesitelnou proměnou, přenechávajíc centra kancelářím, bohatým cizincům a parazitním živlům. Přesunují se do sterilního bezpečí satelitů a mamutích nákupních center, která jako rakovinové nádory svírají města a metastázují do jejich středu, jako místa, kde nadvláda komerce nad lidskou existencí získává absolutní rozměr, byvše jediným a konečným posláním těchto krematorií estetiky a civilizace.

Bezdomovectví otravuje veřejný prostor, bez ohledu na začasté velmi složité osobnostní pozadí a tragické životní příběhy ztroskotavších jednotlivců. Fatální je způsob, jakým se samotný systém staví k projevům bezdomovectví nebo dalším specifickým projevům ghettoizace jako k dlouhodobému sociálnímu problému liberálně demokratické společnosti. Jedna stránka věci je, že systém je neschopen – a ve skutečnosti i neochoten – řešit skutečné problémy člověka, ačkoli se jeho údajnými právy a zájmy neustále zaštiťuje. Neméně závažným aspektem je fakt, že většinové společnosti (která byla prohlášena za problematickou skupinu, kterou je potřeba převychovat) urputně vnucuje povinné sdílení životního prostoru se všemi odpudivými projevy vyloučenosti, obkličuje lidi zmarem, špínou, zápachem, ošklivostí a kriminalitou, a nutí je, aby to vše mlčky respektovali, neboť jsou povinni skládat každodenní zkoušky z humanismu a tolerance.

Ostatně princip bezdomovectví a nepořádku docela výstižně symbolizuje podstatu systému, který se děsí výrazů jako kázeň, spořádanost, čistota, neboť mu zavánějí „nacismem“. Má tedy vlastně pro špínu, nepořádek a chaos jisté hluboce archetypální podvědomé pochopení, neboť sám je ztělesněním institucionalizovaného zmaru a existenciální deprese. Rozhodně je tento režim mnohem klidnější při exponenciálním nárůstu výskytu exotů, vyjadřujících suicidální podstatu civilizačního rezignace, než kdyby rostly počty vymydlených blonďatých holčiček s copánky a mašlemi. U takových dívek je totiž podle německých výchovných příruček zvýšené nebezpečí, že mohou pocházet z „radikálně pravicového prostředí“, a je tedy potřeba podrobit zvýšenému pedagogickému dohledu je i jejich rodiny.

A protože takových „extremistických“ jedinců, kteří stále ještě odmítají oblékat své děti genderově neutrálně, nechtějí se párovat s etnicky pestrými cizinci a zdráhají se jásat nad Velkou výměnou, je v Evropě přes veškerou osvětu pořád znepokojivé množství, je potřeba tyto „bývalé lidi“ trestat a znepříjemňovat jim každodenní život způsobem, před nímž není úniku – a tak nechť okupují ulice našich obcí bezdomovci, narkomani, potkani, kriminální gangy, imigranti, kamiony, prostitutky, koloběžky, gastarbeitři, muslimové či pojízdné bary s opilými západními komsomolci, kteří si do Pragolandu přijeli užít laciného alkoholu… S jakou zvrácenou rozkoší nutí svůj lid snášet ohavnost anarchie těch pár jedinců, kteří z ní profitují, a kteří ji v duchu „splendid isolation“ řídí z klidu svých sídel uprostřed rozsáhlých pozemků.

Od lidu se vyžaduje svatá trpělivost, oddanost humanistickým ideálům všeobecné rovnosti, vstřícnost k cizímu a nepřizpůsobivému, smířlivost k archetypální nespravedlnosti, pochopení pro neschopnost a zkaženost systému… nepřipouští se žádná důsledná kritika, a hlavně žádné volání po pořádku a jednoduchých řešeních. Taková řešení ve prospěch celku sice existují, ale dokud budou mít parazitní jednotlivci v rukách tu moc a prostředky, aby dokázali účinně šířit strach ze změny, jsou v bezpečí před společenským kvasem, který by je odstavil na vedlejší kolej. Používají při tom s oblibou účinný argument, pronášený se zdviženým ukazovákem: „Tak pozor, to už tady jednou bylo!“. Takže díky soudobé interpretaci autoritativních režimů třicátých let máme zřejmě navždy zatarasenou cestu k řešení některých společenských problémů, z nichž mnohé jsou tak palčivé, že nás hrozí dříve nebo později sežehnout.

Centra měst, dopravní uzly, celé ulice a čtvrtě se stávají rejdištěm odpudivých individuí všeho druhu, a našinec z této smrduté stoky co nejrychleji prchá. Praha je divadelní kulisou pro chudé turisty z celého světa, kteří se k ní chovají bez úcty, neboť se jim otevírá jako laciná kurtizána, která už dávno ztratila osobnost a důstojnost, a za peníze udělá cokoli.

Praha je divadelní kulisou pro chudé turisty z celého světa, kteří se k ní chovají bez úcty

Praha je divadelní kulisou pro chudé turisty z celého světa, kteří se k ní chovají bez úcty…

Pod jejími šminkami a šantánově barevným šatem se ukrývá špína, smutek a rezignace zanikajícího národa a jeho kultury. Hlavně ať ekonomika roste. Masová turistika a davy netušených zjevů z domácích i cizích zdrojů činí města stále nesnesitelnějším prostorem. Kocáb prý vyhnal okupanty, ale před „listopadem“ jsem nepotkal na ulici živého Rusa, dnes v každé tramvaji polovina lidí mluví rusky nebo ukrajinsky a mnozí se tu chovají už skoro stejně domácky, jako anglicky hovořící panstvo. Stále více mladých, vládnoucích češtinou jako rodnou řečí, má více nebo méně šikmé oči, jak se začíná projevovat genetický vliv vietnamské komunity, která bude při své inteligenci, pracovitosti a motivovanosti stále více prorostlá do vedoucí vrstvy národa. Bude to mít o to snazší, že vlastní kvalitní elitou, která by myslela na něco jiného než na sebe a svůj individuální prospěch, už původní, úspěšně degenerovaný národ takřka nedisponuje, a že nové generace již jsou vychovány v módu rasové slepoty.

Česko ztrácí svůj etno-národní charakter a rychle se tak alespoň v tomto aspektu blíží vysněnému Západu, který za usilovné podpory globalistů ideologických i ekonomických snaživě kopíruje. Rozhodně dříve, než budeme mít platy jako na Západě, dálnice jako na Západě či potraviny jako na Západě, budeme tady mít ghetta, muslimské čtvrtě, no-go zóny, exotické choroby, násilí, cenzuru, Marxovy sochy, politické vězně, anarchoautonomní teror, genderové zvrácenosti nebo diverzitu zvící postmoderního Babylonu – jako na Západě. Však přece stále dokola slyšíme, že patříme na Západ, že musíme směřovat na Západ, že se musíme poučit na Západě, a lokajsky úzkostné obavy, co si asi o nás myslí „vyspělý svět“, a jak se mu ještě podlézavěji přizpůsobit.

Jistěže patříme na Západ. Ale kdo si poctivě přizná, jak dramaticky se změnil obsah tohoto slova, a že se jedná spíše už jen o pojem geografický, než kulturně-civilizační, a nezavře oči před jasnými indiciemi, kam západní společnost neomylně směřuje, na nějaké oslavné tanečky ho při tomto pomyšlení rychle přejde chuť.

A propos: Není bezdomovectví jen jiným vyjádřením světoobčanství?

6 Responses to “Je na západ cesta dlouhá – i nepříjemně krátká”

  1. Andrew napsal:

    Velký úpadek je hlavně ve Francii. Stížnosti Francouzů na špínu a smrad v Paříži popsal dokonce i mainstreamový Idnes.cz. Všichni vědí, co nebo spíš kdo za tím vězí.

  2. Hillman napsal:

    Když se dostanete mimo Evropu, uvidíte docela jiný svět. Neuvěřitelný nepořádek, špína, veřejný prostor je zaneřáděný odpadky a to je provázeno naprostou lhostejností lidí k tomu stavu. To je ona tzv. kultura, která by měla nahradit tu naší. Velmi úspěšně se to daří, článek to vystihuje naprosto přesně. Čím větší město, tím větší úpadek.

  3. L.Ch. napsal:

    Konzervativní liberalismus jest v Čechách velice trendy, doporučuje ho pět z deseti židovských ideologů.

    À propos, už máte tříbarevnou stranickou knížku?

  4. Andrew napsal:

    Vandalismus a ožralí cizinci to v Praze prasí. Jen nevím, co za problém představuje čínská restaurace na fotce. Dokud bude možnost volby a nebudeme muset jíst čínu všichni a každý den, je to v pohodě. Čínskou nadvládu tady nechci, ale je jich tady na to stejně jen na dost málo. Hlavně ať nejdeme cestou Karáčí, Mogadiša nebo Kábulu.

  5. L.Ch. napsal:

    E.X.: To běžte skandovat 17. listopadu na Václavák. :)

    Svůj seriál o disidentech můžete poté doplnit o rozhovor sám se sebou. Tedy, pokud přežijete lynč ze strany rozhořčeného lidu.

  6. E.X. napsal:

    Demokracie je rakovina!

Trackbacks/Pingbacks


Ernst Jünger – Návštěva na Godenholmu

Ernst Jünger - Návštěva na Godenholmu***
Ztracený klenot, vysoce ceněný svého času například Gottfriedem Bennem
Mistrovské vizionářské dílo Ernsta Jüngera odehrávající se na odlehlém skandinávském ostrově patří mezi neprávem opomíjené skvosty německé literatury poloviny minulého století. Tato novela, rozsahem nevelká, myšlenkově však nesmírně bohatá, plná znepokojivých obrazů a apokalyptické imaginace, je další ukázkou autorova hutného vybroušeného stylu, jeho schopnosti vnímat vnitřní předivo věcí a jejich skrytých souvislostí i líčení přírodních krás. Je typovou studií válkou sežehnutých duší, částečně autobiografickou, vyprávěním o hledání zasvěcení a nového začátku, příběhem o utrpení a znovuzrození.
***
Objednávejte na stránkách nakladatelství Malvern nebo v okultním knihkupectví Alembiq.
.

Oswald Spengler – Myšlenky

Oswald Spengler - Myšlenky***
Kniha obsahuje: vedle 370 výroků o pojmech, majících ve Spenglerově myšlení zásadní význam, jako např. osobnost, dějiny, válka, právo, stát, tradice atd., v původním výboru správkyně autorovy – do té doby z valné části nezveřejněné – pozůstalosti, též rozsáhlý překladatelský a redakční výběr z knih Preussentum und Sozialismus a Jahre der Entscheidung s aktuálními poznámkami a vysvětlivkami, jakož i úplnou, komentovanou bibliografii nakladatelství Délský Potápěč.
***
Objednávejte v Knihkupectví Délského potápěče nebo na Kosmasu
.

Ezra Pound – „Přítomen!“

Ezra Pound – „Přítomen!“***
Ezra Pound míří přímo na jádro systému, v nemž žijeme – a zasahuje! Politika – ekonomie – poezie; články, básně, poznámky, manifesty, překlady a eseje z doby Italské sociální republiky.
***
Objednávejte ZDE
.

Knut Hamsun: Až do konce! – DOTISK!

Knut Hamsun - Až do konce!***
Politická publicistika norského spisovatele Knuta Hamsuna z let 1940 až 1945. Knut Hamsun je příkladem Muže, který se nepoddal, nepodvolil a už vůbec v šířícím se křiklavém chaosu nezbloudil. Ač sražen, zůstal na svém.
***
Objednávejte ZDE
.

Paul Sérant: Fašistický romantismus – DOTISK!

Paul Sérant - Fašistický romantismus***
O politickém díle několika francouzských spisovatelů – Robert Brasillach (popravený), Pierre Drieu La Rochelle (sebevrah), Lucien Rebatet (rebel), Abel Bonnard (estét), Alphonse de Châteaubriant (mystik) a „fantaskní jezdec“ Louis-Ferdinand Céline (sardonik).
***
Objednávejte ZDE
.

Víte, že…

2. listopadu1847 se ve francouzském Cherbourgu narodil francouzský filosof a anarchistický teoretik revolučního syndikalismu, tzv. anarchosyndikalismu Georges Sorel. Ve svém díle se tento v českém prostředí neprávem opomíjený autor zabýval kapitalismem, revolucí, revizí Marxe a myšlenkou syndikalismu, teorií o řízené ekonomice a pracovních strukturách. Zabýval se nutností existence "mýtu", který by zmobilizoval masy. Nejen tím ovlivnil  jak pozdější socialisty, tak například B. Mussoliniho.

Pat Buchanan2. listopadu 1938 se v americkém Washingtonu D. C. narodil konzervativní spisovatel, politik, publicista, televizní komentátor a v 90. letech uchazeč o úřad prezidenta Spojenýc států, Patrick Joseph Buchanan. Aktivně se do politického života zapojil už v 60. letech v prezidentské kampani Richarda Nixona. Buchanan je dlouhá desetiletí symbolem paleokonzervativní tendence a jedním z nejhlasitějších kritiků neokonzervatismu.
Paul Anton de Lagarde 2. listopadu 1827 se v Berlíně narodil Paul Anton de Lagarde, spisovatel, biblista a orientalista, který výrazně ovlivnil průkopníky etnického hnutí jako Alfred Rosenberg, Houston Stewart Chamberlain nebo Heinrich Claß. Ač vycházel z křesťanských pozic, svým dílem spoluformoval i Nietzscheho protikřesťanské a protižidovské myšlení.. Lagarde, podle něhož svatý Pavel zahalil ryzí křesťanství sterilním hebrejským zákonem, usiloval o germánské náboženství, aby „bylo možno dosáhnout přestavby duchovních sil a skutečné národní jednoty“.

À propos

„Proti národní myšlence se [usurokrati] nestavějí proto, že je národní, ale protože nesnášejí jakýkoli celek síly dostatečně velký na to, aby se postavil celosvětové tyranidě lichvářů bez vlasti.“

Ezra Pound

Archív